Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Head of Site Merchandising and Campaigns

Nơi Làm Việc Hồ Chí Minh
Cấp Bậc Quản lý
Hình Thức Nhân viên chính thức
Bằng Cấp Đại học
Kinh Nghiệm 4 - 8 Năm
Mức Lương Lương thỏa thuận
Ngành nghề Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Hạn Chót Nhận Hồ Sơ 31/08/2019
Chia sẻ Facebook Linkedin Twitter Google Plus Lưu việc làm này

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

As the Head of Site Merchandising and Campaigns you will be the gatekeeper for Customer experience and site merchandising driven inspiration, curation, and personalization. You will be responsible for creating strategies, driving sales, and supporting brand objectives through integrated marketing campaign planning and execution. You will develop a seasonal growth strategy based on detailed knowledge of ecommerce, category, Customer and brand trends. The right candidate will be a creative, results oriented, data driven self starter who possesses excellent prioritization and project management skills, in addition to a strong sense of focus and meticulous attention to detail.

Responsibilities include:

  • Create and maintain a yearly sales and promotional calendar ensuring alignment with financial plans, Customer shopping behavior, and brand investment patterns.
  • Creating a vision and plan to take the Tiki merchandising site experience to the next level (inspiration, curation, personalization) and offer a best-in-class customer experience
  • Improving processes related to usage of site metrics, curation, content integration, site merchandising and onsite personalization.
  • Own the ongoing production of sales material to pitch integrated mBuild relationships with large brands and vendors and create promotional material to grow brand investment centered around key sales and promotions
  • Ensure implementation of best site experience and seamless execution: promotions, sitewide events, fob events.
  • Build strategic cross-functional relationships (Brands, Marketing, Design, Buyers, Merchandisers, Creative Production and Internal Site Merchandise Partners) to leverage necessary resources in establish best in class integrated marketing campaign event execution.

Yêu Cầu Công Việc

WHO YOU ARE:

  • Bachelor’s degree required, Master’s degree preferred
  • Minimum of 4 years’ experience in e-commerce or global hardline/softline Brands and 3 years experience as a people manager
  • Proven experience planning, executing, and reporting on integrated marketing campaigns
  • Proficiency with site analytics tools (e.g. Google Analytics)
  • Experience consensus building and presenting to executive level stakeholders
  • Demonstrated understanding of retail e-commerce landscape, including “best practice” features and functionality
  • Ability to be action and detail oriented, organized with ability to manage teams to execute within deadlines
  • Leverage strong interpersonal skills and ability to manage relationships with cross functional resources

Mọi Người Cũng Xem

Join TIKI Talent Network

Kết nối với chúng tôi. Vì sao?

Kết nối với TIKI

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.