Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tiki Care Team Leader

Nhân Sự

Nơi Làm Việc Hồ Chí Minh
Cấp Bậc Trưởng nhóm / Giám sát
Hình Thức Theo Ca
Bằng Cấp Đại học
Kinh Nghiệm 2 - 3 Năm
Mức Lương Lương thỏa thuận
Ngành nghề Dịch vụ khách hàng
Hạn Chót Nhận Hồ Sơ Không giới hạn
Chia sẻ Facebook Linkedin Twitter Google Plus

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

As a Customer Service Team leader, your will directly supervise a team of 15-20 front line employees to ensure the highest quality of service possible through providing excellent solutions for customer’s inquiries/incidents, assigning work to the team and setting priorities to ensure efficiency and productivity while serving our customers in a professional and positive manner.
Manage the day to day operation within your assigned team including process escalating, quality checking and staffing needs
Improve the customers’ experiences by understanding and focusing on demand management, measuring how the team are doing and driving the necessary actions for improvement
Ensure customer expectations are achieved/exceeded through excellent customer service
Support the agents on providing accurate, efficient resolutions to complex escalated customer issues.Identify, remove obstacles (if needed), then frames and escalates issues to related departments if they cannot be resolved quickly.
Provide leadership, coaching and mentoring to inspire, guide and empower team members to achieve operational goals
Support individuals to achieve their personal goals including goal setting, development planning, performance evaluations, performance improvement, motivation and recognition
Support effective communication across the departments and creating a positive work environment.
Create an effective team by motivating, solving problems and dealing with conflict
Provide regular, transparent feedback and reporting on team performance to Manager/Head of Department

Yêu Cầu Công Việc

Minimum of 2-3 years customer service experience, with at least one year in team lead/supervisor experiencein a Call Center environment
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team
Excellent verbal and written communication skills – both Vietnamese and English, as well as Microsoft Office.
Skills in listening, problem solving, conflict handling as well as analysis, planning, management of competing priorities to meet multiple deliverables and deadlines,creativity in seeking new and better solutions, and forward thinking
Ability to learn and adapt in a fast moving environment. Familiarity with Ecommerce is a plus.
Experience in team management with strong leadership skills driven by achieving/exceeding predetermined company targets and KPI’s.

Mọi Người Cũng Xem

Việc Làm Đang Xem

Kết nối với TIKI

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.